Poređenje Honda CR-V 2020 sa Mazda CKS-5

Honda CR-V naspram Mazda CKS-5. Koje od dve preporučujemo kao najbolji AVD benzinski srednji SUV ispod 40 hiljada?Postoji sjajan izbor opcija u segmentu srednjih SUV vozila, čak i pre nego što odredite cenu, vrstu pogona i broj pogonskih točkova ili pre odvajanja glavnog toka od premijum znački. Nešto za svakoga, pa i za kupce sa sasvim specifičnim zahtevima i željama.

Ovde smo uskladili Honda CR-V VTi-S sa Mazda CKS-5 Makk Sport. Oboje su benzinski, iako Mazda može da ima i dizel. Oba su pogona na sve točkove, mada se i jedan od njih može imati kao prednji pokretači.

Oboje su, naravno, iz japanskih brendova (mada je CR-V montiran na Tajlandu), a može ih se dobiti i ispod $ 40K pre puta.

Sa 36.490 dolara pre puta, VTi-S je niži od dve dostupne klase CR-V koji se nude kod benzinskog AVD-a, a naš testni automobil nije korišćen sa metalik srebrnom farbom bez dodatnih troškova. VTi-LKS alternativa visokog spektra je sa 44.290 dolara veliki napredak u ceni.

U međuvremenu, Makk Sport se nalazi malo iznad osnovnog Makka u rasponu od šest različitih benzinskih AVD CKS-5 varijanti i traži listu od 39.090 dolara … Plus 495 dolara za ukusnu metalnu boju Machine Grei. Za poređenje, vodeća Akera Turbo verzija košta 50.630 dolara.

Moglo bi se činiti iskrivljena borba koja košta cene od 2600 dolara i naizgled višeg kvaliteta Mazde protiv pristupačnije Honde. Ali ovo zvuči samo ako CKS-5 nudi opremljenu razinu opreme koja odgovara ili boljim što je naizgled prilično skromna razlika u troškovima.

Oba SUV vozila dobijaju bez ključa, pokretanje dugmeta, kameru za vožnju unazad, dvozonsku klimu, LED zadnja svetla, automatska svetla i brisače koji prepoznaju kišu, mada samo Mazda odgovara LED farovima i svetlima za maglu, dok Honda pravi sa halogenima i LED DRL.

Mazda dobija zadnje parking senzore, dok im Honda odgovara i prednji i zadnji. CR-V ekskluzivno pristaje 18-inčne felne, rezervni deo u punoj veličini i pogon na zadnjim vratima. U međuvremenu, CKS-5 dobija ogledalo sa automatskim zatamnjenjem i točkove od 17 inča sa rezervnom privremenom upotrebom.

Generalno, u opremi nema mnogo toga: nema očigledne superiornosti, nema pravih probijača. Pa da vidimo kako se bave dubljim zaronima u tehnologiju.

Svaki od njih dobija 7,0-inčni info-zaslon osetljiv na dodir, vlasnički sat-nav, Bluetooth telefon i audio kapacitet, Apple CarPlai i Android Auto zrcaljenje telefona, mada samo Mazda dobija digitalni radio, dok samo Honda sadrži digitalnu instrumentaciju vozača.

CR-V uklapa zvuk sa osam zvučnika u aranžman sa šest zvučnika CKS-5, mada ovaj ima internetsku radio integraciju.

Glavna razlika između sistema je u tome što CKS-5 koristi stariji Mazda format koji u pokretu blokira funkcionalnost ekrana osetljivog na dodir – stari „bezbednosni“ mamut – gde ste ograničeni na pristup

funkcijama pomoću kontrolera konzole. Hondin ekran radi bez sekundarnog kontrolera i koristi potpuno dodirni interfejs.

Svaka od njih ima karakterističan pristup stiliranju i dizajnu, a unutra je jednako upadljiv kao i spolja.

Izvor: auto test balkan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *